tatilhali

tatilhali
cunda

9 Kasım 2015 Pazartesi

Rahat Koltuk

Salondan rahat koltuğumdan bildiriyorum. Ayaklarımı uzattım ve kırmızı çizgili yastığın üzerine koydum tatlı bilgisayarımı. Yanımda çayım diyemeyeceğim çünkü çayım az önce bitti. Güzel şey çay, baya baya hem vakit geçirtiyor bu çay, hem de boğaza iyi geliyor, eşimin söylediğine göre kafayı yerine getiriyor. Seviyoruz çayı. Neyse; yarın iş zamanı ama aslında erken uyanma derdi olmasa iş çok güzel de, işte şu erkenden uyanma olmasa.
Yarın arkadaşlarla akşam yemeği planı var hemen geçsin iş zamanı da akşam üzeri olsun istedim yarına dair. Ama bu taraftan bakarsak da sabah iş vakti olmasa mı:S Bilemedim.
E acıktık bir de bu saatte ne yesek ama evde bu saatte yemek yenmez diyen biri var. Dinliycem onu. Hayır hayır mutfağa gidip güzelim beyaz peynirimden ve güzelim tost ekmeğimden tost yapmayacağım. Peki.