tatilhali

tatilhali
cunda

7 Ağustos 2014 Perşembe

Müzik

Masanızdan kalkıp dansetmek gelmiyor mu hiç içinizden ? 
Hafif bir kokteyl eşliğinde.
Sabah sabah bu ne enerji bilemedim. Ama güzel bir gün sanırım.
Yağmur vardı; bugün de yağsa. Kahvemizi alıp cam kenarına otursak sonra birden güneş çıksa hiç farketmez yarın cumartesi:)

Çalışmak güzel şey. 
Hele de yan masanızda tatlı bir kadın varsa; güldürüyorsa. Çalan şarkıların içine girmeye çalışıyorsa, kahveniz masanıza geldiyse deniz kenarında çalışıyorsanız...

Herkese mutlu kahveli huzurlu müzikli günler:)


Bir dinleyin derim:
https://www.youtube.com/watch?v=95YP8Mr6jUs

6 Ağustos 2014 Çarşamba

Bir öyle bir böyle.

Yazın ortası, kışın uzağı sonbaharın yakını zamanlardayız. 
Pişiyoruz. 
Dışarıda sıcak baş ağrısı yapıyor, içeride klima.
Ne yapılası şaşırılmış durumda. Tatile gitmek istiyoruz hepimiz; eminiz.
Hadi deseler valizler kapı arkasında. Valizi hazır olmayanın da cüzdanı hazırdır. Nasılsa yoldan alınır birşeyler.

Hem çok sarı hem çok mavi hem de çok turuncu bir mevsimdeyiz bence.
Ne yapsak alışveriş merkezleri desek klimaları var bir yere kadar iyi, deniz kenarı desek, deniz havası var ama sadece havası, giremiyoruz İstanbul'da, dibindesin ama uzaktasın, karışık biraz.

Akşam eve gidince güzel bir sofra hazırlayayım diyorum. Sonra bir üşengeçlik geliyor sormayın sonra da bir heves. Bir öyle bir böyle.

Hep bu sıcaklardan.