tatilhali

tatilhali
cunda

28 Kasım 2014 Cuma

öylesine

Hava fena değildi bugün ; öğlen yemeğe dışarı çıktık; çok da güzel oldu iş arasından nefes almak fakat benim iş yerimde aslında tam nefes almalık boğazda, mis İstanbul! havası. Biri dese mis İstanbul havası diye inanmam ama burası gerçekten mis gibi bir havada şehrin gürültü ve pis havası yok, uzaklardayız.
Mavi yeşil beyaz biraz gri birarada. Kararında aslında. Türk kahvesini manzaraya karşı içmek en zevklisi burada. Birer kahve söyleyin şekersiz olsun ki kahvenin o has tadını alın bence üzerine de bir yudum su ama çok fazla değil ki kahvenin tadı ağzınızdan gitmesin. Bence bu yüzden küçük bardaklarda su gelir kahvenin yanına. 
Böyle işte.

5 Kasım 2014 Çarşamba

içdökmeyazısı

(Bazıları var ki hakikaten gereksizler. Boşuna yer işgali bence. İnsanın durduk yere sinirini bozmaya ne gerek var ama haksız mıyım? Git kendi kendine takıl uzaklarda istenmediğini anlamayıp hala niye gelirsin ki? Böylelerinden her şey beklenir çünkü neden ? Yüzsüzdürler ya aldırmazlar aynı saçmalıkları tekrarlardururlar. Ama ne yapmak lazım onlara karşı tüm algıları kapatıp, onları görmeyerek duymayarak devam edersek biz de rahatlarız değil mi? Bence çözüm bu; hem temiz hem de uygulanmaya değer bir yöntem. Bir de böyle deneyelim kendimizi kasmayalım öyle biri yok diyelim kafada bitirelim en iyisi.)

Mutlu çarşambalar olsun inşallahh, haftanın geri kalanı etrafınızda hep sevdiklerinizle geçireceğiniz günler getirsin size. Güzel bol köpüklü (sevene bol kaymaklı) kahveler içirsin bu hafta size. Ay bir de ödül verin kendinize bol kremalı meyveli bir tatlı yiyin mutlaka. Keyif yapın şöööyle.