Beklersiniz bir de bakmışsınız o ne! her şey tek tek rayına oturur. İşte en güzeli, en tatlısı, en çilek kokulusu ve en nane kokulusuyla ferahıdır zamanın. Yağmur bardaktan boşanırcasına yağarken masanıza gelen bir çiçek gibidir sürprizler. Ba-yı-lı-rım. Güneş açıverir.
Turuncu mavi beyaz olur etraf. Tarif edemezsiniz.
tatilhali
cunda
28 Mart 2014 Cuma
7 Mart 2014 Cuma
haydi buyrun burdan
Türk kahvesi yudumlarken , hafif loş ışık ( her zaman tercihim sarı ışık oluyor beyaz beyaz gözlerim acıyor neyse) ve ahşap masaya oturunca insan kendini bir havalı hissediyor sizce de öyle değil mi? Hani hep bişiler yazması gerekiyormuş gibi her an bir yorum yapması gerekli gibi. Bana öyle bir hava katıyor ya da:)
Yazı yazmayı hep sevdim ben; hep klasik bir cümledir: '' Ya benim lisedeyken kompozisyonum yüzdü.''
Ya bunun ne anlamı olabilir ki lisedekil halimizle kaçımız uyuşuyoruz şu an otuzlu yaşlara gelirken hele hiç alakamız olmuyor bence. Az önce otuzlu yaş mı dedim :S Demişim. Daha tekrar 18 olacağım gibi geliyordu bana hep değişik bir his. Bu cümleler hep kahvenin suçu!
Yazı yazmayı hep sevdim ben; hep klasik bir cümledir: '' Ya benim lisedeyken kompozisyonum yüzdü.''
Ya bunun ne anlamı olabilir ki lisedekil halimizle kaçımız uyuşuyoruz şu an otuzlu yaşlara gelirken hele hiç alakamız olmuyor bence. Az önce otuzlu yaş mı dedim :S Demişim. Daha tekrar 18 olacağım gibi geliyordu bana hep değişik bir his. Bu cümleler hep kahvenin suçu!
4 Mart 2014 Salı
Bazen bilemezsin neye takıldığını neye kafayı taktığını...
Hayatı dolu dolu yaşamak adına dersler alınmamalı ders aldıktan sonra iş işten geçtikten sonra dolu dolu yaşa yahu denmemeli.
Resim yapmayı daha geliştirsem bu ara, ya da dikiş olayını daha geliştirsem annemin dikiş makinasına dadandım bi karıştırdım bi kaç bişi diktim baya zevkli e tabi ki mühendisim ve asıl mühendisliğe daha çok eğilsem en iyisi mi ki acaba?
İkiz yeğenlerim var demiştim. Dün birine çarşamba annemin günü var dedim. Kağan sen de gel güne dedim. Ben günleri çok severim ama çarşamba çok işim vardı dedi. Ay ne işin var dedim. İtfaiyeden çağırmışlardı dedi bana:S
Kağan 4 yaşında bir bıdık hayal dünyası geniş geeeep geniş. En az 2 ye 2 çift kişilik yatağın rahatlığından belki daha fazla geniş. Niye anlattın derseniz bilmem çok hoşuma gitti unutmamak için yazdım.
İyi geceler o zaman.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)