tatilhali

tatilhali
cunda

31 Aralık 2017 Pazar

YENİ YIL

Yeni yıla yine yeniden bizim evimizde gireceğiz tüm arkadaş grubu olarak heyecanlıyız tabiki yeniyıl heyecanı sardı.
Koyu yeşil peçetelerimi çam ağacı şeklinde katladım hem de gece 2 de:)
Sabah güzel bir kahvaltı bekliyorum açıkçası kocamdan.
Yumurtalı, çaylı, bol peynir zeytinli ve tabiki kahveli ay kızarmış ekmeği nasıl unuturum🙂
Yeni yılda huzur mutluluk barış ve sağlık diliyorum herkese.
Evimde de bol kahkaha bol çiçek bol balon görmeyi umuyorum.
2017 de aldığımız kocaman evdeki ağacımız ise daha da büyüsün☺️
Bol kek kokuları çay ve kahve kokuları sarsın evimizi.
Bir dahaki yazıda Barselona'yı anlatacağım söz unutmadım fotoğraflar ile birlikte.
MUTLU YILLAR🎄

18 Kasım 2017 Cumartesi

motivasyon

Günaydın ya da tünaydın;
2 sene önce evlenirken o koşturmaca içerisinde fotoğraf çekimi yaptıramamıştık daha doğrusu kendimizde o gücü bulamamıştık. 2 senedir de her yaz yaptırmaya niyetleniyorum ama kaynatıyorum.
Bu yaz da geçti, belki de ani bir kilo veririm ve gelinlikte daha rahat ederim ve ani bir sonbahar çekimi yaparız.
Aslında en sevdiğim renklerden olan turuncu, sonbaharın rengi olması itibari ile fotoğraf çekimini hakediyor.
Buraya yazmak istedim ki kendime motivasyon olsun ve gaza geleyim. Belki işe yarar.
Zaten eşim fotoğraf çektirmeyi hiç sevmez ben de vazgeçersem o iş uzar da uzar:)
Tatile 3 kala benden sevgiler saygılar.

8 Kasım 2017 Çarşamba

Kışa Girerken

Günaydın Tünaydın ya da selamlar
Kışa doğru mu desem ya da kış mı oldu ben hala kabul etmek istemesemde.
Daha bir son denize girerim dur bir haftasonu daha Akçay'a gideriz derken birden geldi kış.
Seneye artık ne kaldı ki yaza diye düşünüp, yaz fotoğraflarına bakma vaktidir.
Küçük bir tatilimiz var önümüzde 4 günlük. Bunun tadını çıkarıp bol fotoğraf çekmeli bol gülmeli bir tatil hayal ediyoruz.
Ayın sonunda umarım tatil ile ilgili anı yazıyor olurum. Fotoğraf da eklerim belki.
Bir de bu havada lahana tarzı giyim önemli; kat kat gerektiğinde çıkarılabilinir, gerektiğinde üzerine eklenebilinir tarzda katlı giyim tarzını benimsemek mühimdir.
Turuncu renkten uzak kalmayın, maviyi de araya sıkıştırın ki nefes alın deniz niyetine:)

2 Eylül 2017 Cumartesi

gitmiyorum

Sahil kenarında uzanıp çay içmek gibisi var mı acaba?
Aa olabilir sade türk kahvesi içmek de olabilir aslında. Tamam kahveyi seviyorum
ama bazen yerine getirmem gereken bir görev gibi hissediyorum. O kahve içilecek:)
Örneğin bu akşam bir kahve içme hakkım var gündüz patkampta içtim o yüzden.
Sayılı içerim kahveyi de ben. Kalp atışlarımı düzensizleştiriyor efenim. Ben saymasam
eşim sorar akşam "kaç kahve içtin bugün?" diye:)
Az sonra evde balkon keyfi yapmaya geçeriz sahilden. Akşam da belki biraz yürüyüş...
Dönmüyoruz sana İstanbul.

1 Eylül 2017 Cuma

AKÇAY PATKAMP

Yaza geç merhaba;
Hem yaz, hem bayram, hem tatil, hem kafa dinleme, hem de keyif zamanı geldi sanırsam.
Akçay; benim hem dinlendiğim, hem de Ege'nin inci olma yolunda emin adımlarla ilerlemedeki sabit tavrından vazgeçmeyen durağım. Evim.
Eğer Akçay'a geldiyseniz ve denize girmek istiyorsanız biraz da keyif yapayım diyorsanız Patkamp'a gidin derim.
Akçay Çarşı Merkezden Güre tarafına deniz kenarından devam edin sol tarafta deniz kenarımda sarılı afişleriyle ''PatKamp'ı'' görünce durun. Bayramlarda ve tatil zamanlarının en yoğun dönemlerinde arabanıza belki zor yer bulursunuz ama hiç bulamazsınız demiyorum:) Azıcık ileriye parkedersiniz. Bir de Akçay çarşıdan dolmuşlar gidiyor, Patkamp'ın hemen önünde inebilirsiniz.
İşletme sahibi Çağatay'ın da güleryüzlü olması ile hemen ağaçların altında güzel bir şezlonga yerleşiverin.
Patkamp'ta en sevdiğim şeylerden biri de müzikleri, özellikle saat 16.00 civarlarında sakin latin ezgileri eşliğinde soğuk içeceğinizi alın ve şöyle denizi izlemeye koyulun.
Bu arada deniz çok soğuk diyenlere inanmayın, çünkü girince alışıyorsunuz:) İskeleden atlayabilir ya da basamaklardan o soğuk Ege sularına kavuşabilirsiniz.
Şöyle deniz soğuk olacak ki denize girdiğinizi anlayın. Çıkınca da duşlar var oraya gidebilirsiniz. Bir türk kahvesi de söyleyin sade sade.
Hava hafif hafif esiyorsa da  ağaçların altında olmanız sebebiyle çok güzel bir hava olacaktır. Büyük şemsiyeler altındaki rahat minderlere de uzanabilirsiniz ya da sarı şemsiyeler altındaki şezlonglarda da güneşlenebilirsiniz. Ayrıca instagram için de güzel kareler yakalayabilirsiniz:)
Akşam 18.00'e kadar kalıyoruz biz genelde Patkamp'ta..
Akşamüzeri genelde taze taze gelen midyelerden de yemek bir ritüel aslında Patkamp'ta.
Aşağıda bugün çektiğim birkaç fotoğrafı sizinle paylaşıyorum belki gitmeniz için bir sebep olur. Herkese iyi tatiller.





10 Nisan 2017 Pazartesi

To You

Güneş yükseliyordu güneye giderken;
Üniversite yılları demek ne kadar komik geliyorsa;
Ne kadar çabuk geçtiyse zaman; anlamadıysam; az önce bir filmde bu şarkıyı duyunca birden gittim o yıllara. Uğur ile yeni yeni beraber idik okulun festivaline el ele ilk ozaman gitmiştik, garipti her şey etraf bile değişik görünüyordu gözüme, hatırlarım. Gerçekten dün gibi. Geride kaldı festivaller gitmez olduk, sakin sakin akşam buluşmalarına bıraktı yerini zaman...
 Bu arada bir şarkı tam da cuk oturdu bu akşama: Andy Shauf- To you
Çapaya götürdü beni zaman festivalden çekerek, kızlarla mutfak dedikodularına gece 3lere kadar bulaşık yıkamalarıma çekti.
Bu akşam da böyle geçsin. Bu şarkı olsun başrolde.