tatilhali

tatilhali
cunda

7 Kasım 2018 Çarşamba

sıcak çikolata

Bazen yazma isteği gelir insana, sonra bir de üşenme durumu. Şimdiye kadar hadi bir şeyler yazayım dediğimde hep yazmış olsaydım diyorum belki sayfalar dolusu verilerim olurdu. Ama erteleme kavramı yok mu o kavram işte garip olan şey.
Bu minik not ile başladıktan sonra diyorum ki; eğer salonunuz ya da diğer herhangi bir odanızda orman manzaranız var ise şanslısınız. Yaşadığınız şehrin de önemi var tabi bu durumda. Bir gün taşınacağınız ya da hayalini kurduğunuz yer diyelim ozaman. Kahvenizi ya da çayınızı ormana karşı içebileceğiniz bir köşe. Hayat öyle güzel ve dolu dolu ki aslında günlük koşuşturmalar arasında kaybolmasına izin vermemek lazım. Ertesi gün iş var diyerek motivasyonu düşürmemek kendimizi mutlu edecek ufak şeylerin farkına varmak lazım. İzlemek istediğimiz programlara vakit ayırmak yemek istediğimiz değişik tadlara aman sonra yerim demeden anında fırsat bulmaya çalışmak lazım. Lazım da lazım aslında.
Hayatı rahat yaşamak gerekli işin özü. Bazı şeylere gülüp geçmeye çalışmak lazım.
Bu arada kışa girdik sayılır artık bol sahlepli, bol mandalinalı ve sıcacık çikolatalı günler diliyorum ozaman.
Şuraya da yakın arkadaşlarla çok uzaklarda içilmiş olan bir sıcacık sıcak çikolata fotoğrafı bırakayım.
Stockholmde sıcak çikolata-fddk

17 Haziran 2018 Pazar

Hızlı başlayan yaz

Bilindik yerlerde yapılan tatilin huzuru başkadır. Strese sokmaz insanı. Bir rutin içinde ilerler gider 3 gün. Özlenen patkamp ve Akçay’ın tadı çıkartılır. Sana birşey kazandırmayacağını bilsen de, gece kordon boyunca yürürsün dondurmanı yiyerek, görevini başarıyla tamamlarsın bir sade bir balbadem top dondurma ile☺️
Güneşlendiğin yerde bir de en sevdiğin şarkılar çaldıysa tamamdır.
İşte küçük bir sorun vardır; yaklaşan geriye dönme vakti.
Üzülme bir gün ege sahillerine yerleşeceksin ve mavi olacak tüm dünya🕶
Summerwine fonu iyidir😊