Bu minik not ile başladıktan sonra diyorum ki; eğer salonunuz ya da diğer herhangi bir odanızda orman manzaranız var ise şanslısınız. Yaşadığınız şehrin de önemi var tabi bu durumda. Bir gün taşınacağınız ya da hayalini kurduğunuz yer diyelim ozaman. Kahvenizi ya da çayınızı ormana karşı içebileceğiniz bir köşe. Hayat öyle güzel ve dolu dolu ki aslında günlük koşuşturmalar arasında kaybolmasına izin vermemek lazım. Ertesi gün iş var diyerek motivasyonu düşürmemek kendimizi mutlu edecek ufak şeylerin farkına varmak lazım. İzlemek istediğimiz programlara vakit ayırmak yemek istediğimiz değişik tadlara aman sonra yerim demeden anında fırsat bulmaya çalışmak lazım. Lazım da lazım aslında.
Hayatı rahat yaşamak gerekli işin özü. Bazı şeylere gülüp geçmeye çalışmak lazım.
Bu arada kışa girdik sayılır artık bol sahlepli, bol mandalinalı ve sıcacık çikolatalı günler diliyorum ozaman.
Şuraya da yakın arkadaşlarla çok uzaklarda içilmiş olan bir sıcacık sıcak çikolata fotoğrafı bırakayım.
![]() |
| Stockholmde sıcak çikolata-fddk |
