Bozcadadan döndük :(
Sadece haftasonu bile yeter ama dönmek istemiyor insan hafif esen; bazen hızlanan rüzgar yakıcı güneş ve pırıl pırıl denizi kim bırakıp geri dönmek isterki?
Çınaraltında içilen kahve edilen sohbet öncesinde yenen yemekler adanın sokakları unutulur mu ? bırakılır mı?
Üzüm bağı alıcam ilerde hayal kurmadan olmaz tabikide:)
Belki de olur küçük bir pastane açarım orda oh mis zevkimi yansıtan bir dekorasyon ...
Değişik bir sevinç kaplıyor içimi adada. Herşeyi mi güzel gelir insana bir gidin bakın:)Tabi ki yanınıza sevdiğiniz birini alın!Mutlaka!
tatilhali
cunda
25 Haziran 2014 Çarşamba
20 Haziran 2014 Cuma
bordo
Bozcaada'ya duyulan sevgi başka bambaşka; bir hırçınlık bir rüzgar bir sakinlik, deniz buz gibi şarap bordo ,ada halkı sevimli sokaklar dar geniş ferah hepsi bir arada, hiç bitmesin bozcaada günleri; kısa da sürse uzun gibi geçsin. Herkes mutlaka bir kere de olsa görmeli diyorum daha ne olsun.
Akşama yolculuk var bir heyecan bozcaadaya duyulan özlenen.
Ferahlık beklesin bizi.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)