Yeni yıla yine yeniden bizim evimizde gireceğiz tüm arkadaş grubu olarak heyecanlıyız tabiki yeniyıl heyecanı sardı.
Koyu yeşil peçetelerimi çam ağacı şeklinde katladım hem de gece 2 de:)
Sabah güzel bir kahvaltı bekliyorum açıkçası kocamdan.
Yumurtalı, çaylı, bol peynir zeytinli ve tabiki kahveli ay kızarmış ekmeği nasıl unuturum🙂
Yeni yılda huzur mutluluk barış ve sağlık diliyorum herkese.
Evimde de bol kahkaha bol çiçek bol balon görmeyi umuyorum.
2017 de aldığımız kocaman evdeki ağacımız ise daha da büyüsün☺️
Bol kek kokuları çay ve kahve kokuları sarsın evimizi.
Bir dahaki yazıda Barselona'yı anlatacağım söz unutmadım fotoğraflar ile birlikte.
MUTLU YILLAR🎄