tatilhali

tatilhali
cunda

30 Nisan 2014 Çarşamba

Ne ara geçmiş zaman anlamadım. Ne zaman üniversite bitti de 5 sene oldu bir burukluk var evet; o gerçek; okul sonrası gezmeler, arkadaş grubumuz, muhabbetler, kantin çayları kahveleri, derse yetişmeler, final haftaları, proje yetiştirme telaşları, yapılamayan ödevlerde dostların desteği, saçma sapan dertler ... (onları bile özlediğim oluyor çünkü sonunda yardıma koşan dostlar hep vardı)...
Çok özledim evet başka da bir şey demiyorum.
Şimdi mi ? Şimdi daha da mutluyum aslında; o zamanlardan bana kalan sevgilim!, hep bir parça üniversitedeyiz tadını yaşıyoruz ikimiz. Bunun hiç değişmeyeceği gerçeği beni mutlu etmeye yetiyor.

Matematik-2 dersinin sınavı vardı 2 gün sonra. Başka bir dersten çıkmıştık akşam 10da. Defterimi vermiştim eksiklerini tamamlasın diye çıkışta defterimi vermeyi unutmuş ben de almayı unutmuşum.
Barbaros'dan aşağıya Beşiktaş'a yürümüştük. Telefonum çaldı. Baktım o. Koşarak geliyor arkadan.
- Defterin kalmış , dedi. Sen geçersin de ben kalırsam bu dersten sorarım sana dedi; güldük. Daha çok samimi değildik. Güldüm. Hatırlıyorum. Ben geçtim dersten, o kaldı. Ne mi farketti birkaç senecik. Şimdi yanımda; kalmadı aslında hiç bir şeyden; beni kazandı, ben de onu. Daha ne olsun nedir ki matematik?
 Bir matematik öğretmeni olan birtanecik annem duymasın:)

10 Nisan 2014 Perşembe

Günaydınlar kimilerine, tünaydın kimilerine de. Yeni iş, yeni hayat, erkenden uyanmalar, günü uzun geçirmeler, bol kahve ve çay içmeler, gelen çiçekler, yeni kıyafetler, yeni insanlar hepiniz hoş geldiniz. İyi ki de geldiniz. Bekliyormuşum ne zamandır farkında olmadan. Bembeyaz orkidem bana doğru dönmüş şu an masamda. Gülümsemiyor mu sizce de bu çiçekçikler yüzleri var gibi.
Akşam da üşenmeden spor yapsam tamamdır bu iş. Sağlıklı beslenme ve arada yenen ıvır zıvırlar ile karışık bir yemek yelpazesi en sevdiğim, o da hoş geldi. E bir de şu an uzakta olan bazıları da gelse daha ne olsun. E öğle arası geliyormuş afiyet bal şeker olsun çalışanlara ya da kahvaltıya oturacak ve bir saat masada gazete keyfi yapacak olanlara ardından da kahve keyfi eşliğinde dergi okuyup televizyon izleyenlere de afiyet olsun. Hiç kıskanmadım. Hele de gezmeye çıkarsanız öğleden sonra aman ne yorucu. Çıkmayın evde bari oturun!