tatilhali

tatilhali
cunda

7 Mart 2014 Cuma

haydi buyrun burdan

Türk kahvesi yudumlarken , hafif loş ışık ( her zaman tercihim sarı ışık oluyor beyaz beyaz gözlerim acıyor neyse) ve ahşap masaya oturunca insan kendini bir havalı hissediyor sizce de öyle değil mi? Hani hep bişiler yazması gerekiyormuş gibi her an bir yorum yapması gerekli gibi. Bana öyle bir hava katıyor ya da:)

Yazı yazmayı hep sevdim ben; hep klasik bir cümledir: '' Ya benim lisedeyken kompozisyonum yüzdü.''
Ya bunun ne anlamı olabilir ki lisedekil halimizle kaçımız uyuşuyoruz şu an otuzlu yaşlara gelirken hele hiç alakamız olmuyor bence. Az önce otuzlu yaş mı dedim :S Demişim. Daha tekrar 18 olacağım gibi geliyordu bana hep değişik bir his. Bu cümleler hep kahvenin suçu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder