Bozcadadan döndük :(
Sadece haftasonu bile yeter ama dönmek istemiyor insan hafif esen; bazen hızlanan rüzgar yakıcı güneş ve pırıl pırıl denizi kim bırakıp geri dönmek isterki?
Çınaraltında içilen kahve edilen sohbet öncesinde yenen yemekler adanın sokakları unutulur mu ? bırakılır mı?
Üzüm bağı alıcam ilerde hayal kurmadan olmaz tabikide:)
Belki de olur küçük bir pastane açarım orda oh mis zevkimi yansıtan bir dekorasyon ...
Değişik bir sevinç kaplıyor içimi adada. Herşeyi mi güzel gelir insana bir gidin bakın:)Tabi ki yanınıza sevdiğiniz birini alın!Mutlaka!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder