tatilhali

tatilhali
cunda

10 Nisan 2014 Perşembe

Günaydınlar kimilerine, tünaydın kimilerine de. Yeni iş, yeni hayat, erkenden uyanmalar, günü uzun geçirmeler, bol kahve ve çay içmeler, gelen çiçekler, yeni kıyafetler, yeni insanlar hepiniz hoş geldiniz. İyi ki de geldiniz. Bekliyormuşum ne zamandır farkında olmadan. Bembeyaz orkidem bana doğru dönmüş şu an masamda. Gülümsemiyor mu sizce de bu çiçekçikler yüzleri var gibi.
Akşam da üşenmeden spor yapsam tamamdır bu iş. Sağlıklı beslenme ve arada yenen ıvır zıvırlar ile karışık bir yemek yelpazesi en sevdiğim, o da hoş geldi. E bir de şu an uzakta olan bazıları da gelse daha ne olsun. E öğle arası geliyormuş afiyet bal şeker olsun çalışanlara ya da kahvaltıya oturacak ve bir saat masada gazete keyfi yapacak olanlara ardından da kahve keyfi eşliğinde dergi okuyup televizyon izleyenlere de afiyet olsun. Hiç kıskanmadım. Hele de gezmeye çıkarsanız öğleden sonra aman ne yorucu. Çıkmayın evde bari oturun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder