tatilhali

tatilhali
cunda

6 Ağustos 2014 Çarşamba

Bir öyle bir böyle.

Yazın ortası, kışın uzağı sonbaharın yakını zamanlardayız. 
Pişiyoruz. 
Dışarıda sıcak baş ağrısı yapıyor, içeride klima.
Ne yapılası şaşırılmış durumda. Tatile gitmek istiyoruz hepimiz; eminiz.
Hadi deseler valizler kapı arkasında. Valizi hazır olmayanın da cüzdanı hazırdır. Nasılsa yoldan alınır birşeyler.

Hem çok sarı hem çok mavi hem de çok turuncu bir mevsimdeyiz bence.
Ne yapsak alışveriş merkezleri desek klimaları var bir yere kadar iyi, deniz kenarı desek, deniz havası var ama sadece havası, giremiyoruz İstanbul'da, dibindesin ama uzaktasın, karışık biraz.

Akşam eve gidince güzel bir sofra hazırlayayım diyorum. Sonra bir üşengeçlik geliyor sormayın sonra da bir heves. Bir öyle bir böyle.

Hep bu sıcaklardan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder