tatilhali

tatilhali
cunda

7 Ağustos 2014 Perşembe

Müzik

Masanızdan kalkıp dansetmek gelmiyor mu hiç içinizden ? 
Hafif bir kokteyl eşliğinde.
Sabah sabah bu ne enerji bilemedim. Ama güzel bir gün sanırım.
Yağmur vardı; bugün de yağsa. Kahvemizi alıp cam kenarına otursak sonra birden güneş çıksa hiç farketmez yarın cumartesi:)

Çalışmak güzel şey. 
Hele de yan masanızda tatlı bir kadın varsa; güldürüyorsa. Çalan şarkıların içine girmeye çalışıyorsa, kahveniz masanıza geldiyse deniz kenarında çalışıyorsanız...

Herkese mutlu kahveli huzurlu müzikli günler:)


Bir dinleyin derim:
https://www.youtube.com/watch?v=95YP8Mr6jUs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder