Masanızdan kalkıp dansetmek gelmiyor mu hiç içinizden ?
Hafif bir kokteyl eşliğinde.
Sabah sabah bu ne enerji bilemedim. Ama güzel bir gün sanırım.
Yağmur vardı; bugün de yağsa. Kahvemizi alıp cam kenarına otursak sonra birden güneş çıksa hiç farketmez yarın cumartesi:)
Çalışmak güzel şey.
Hele de yan masanızda tatlı bir kadın varsa; güldürüyorsa. Çalan şarkıların içine girmeye çalışıyorsa, kahveniz masanıza geldiyse deniz kenarında çalışıyorsanız...
Herkese mutlu kahveli huzurlu müzikli günler:)
Bir dinleyin derim:
https://www.youtube.com/watch?v=95YP8Mr6jUs
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder