Mavi yeşil beyaz biraz gri birarada. Kararında aslında. Türk kahvesini manzaraya karşı içmek en zevklisi burada. Birer kahve söyleyin şekersiz olsun ki kahvenin o has tadını alın bence üzerine de bir yudum su ama çok fazla değil ki kahvenin tadı ağzınızdan gitmesin. Bence bu yüzden küçük bardaklarda su gelir kahvenin yanına.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder