tatilhali

tatilhali
cunda

28 Kasım 2014 Cuma

öylesine

Hava fena değildi bugün ; öğlen yemeğe dışarı çıktık; çok da güzel oldu iş arasından nefes almak fakat benim iş yerimde aslında tam nefes almalık boğazda, mis İstanbul! havası. Biri dese mis İstanbul havası diye inanmam ama burası gerçekten mis gibi bir havada şehrin gürültü ve pis havası yok, uzaklardayız.
Mavi yeşil beyaz biraz gri birarada. Kararında aslında. Türk kahvesini manzaraya karşı içmek en zevklisi burada. Birer kahve söyleyin şekersiz olsun ki kahvenin o has tadını alın bence üzerine de bir yudum su ama çok fazla değil ki kahvenin tadı ağzınızdan gitmesin. Bence bu yüzden küçük bardaklarda su gelir kahvenin yanına. 
Böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder