tatilhali

tatilhali
cunda

5 Kasım 2014 Çarşamba

içdökmeyazısı

(Bazıları var ki hakikaten gereksizler. Boşuna yer işgali bence. İnsanın durduk yere sinirini bozmaya ne gerek var ama haksız mıyım? Git kendi kendine takıl uzaklarda istenmediğini anlamayıp hala niye gelirsin ki? Böylelerinden her şey beklenir çünkü neden ? Yüzsüzdürler ya aldırmazlar aynı saçmalıkları tekrarlardururlar. Ama ne yapmak lazım onlara karşı tüm algıları kapatıp, onları görmeyerek duymayarak devam edersek biz de rahatlarız değil mi? Bence çözüm bu; hem temiz hem de uygulanmaya değer bir yöntem. Bir de böyle deneyelim kendimizi kasmayalım öyle biri yok diyelim kafada bitirelim en iyisi.)

Mutlu çarşambalar olsun inşallahh, haftanın geri kalanı etrafınızda hep sevdiklerinizle geçireceğiniz günler getirsin size. Güzel bol köpüklü (sevene bol kaymaklı) kahveler içirsin bu hafta size. Ay bir de ödül verin kendinize bol kremalı meyveli bir tatlı yiyin mutlaka. Keyif yapın şöööyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder