tatilhali

tatilhali
cunda

1 Eylül 2017 Cuma

AKÇAY PATKAMP

Yaza geç merhaba;
Hem yaz, hem bayram, hem tatil, hem kafa dinleme, hem de keyif zamanı geldi sanırsam.
Akçay; benim hem dinlendiğim, hem de Ege'nin inci olma yolunda emin adımlarla ilerlemedeki sabit tavrından vazgeçmeyen durağım. Evim.
Eğer Akçay'a geldiyseniz ve denize girmek istiyorsanız biraz da keyif yapayım diyorsanız Patkamp'a gidin derim.
Akçay Çarşı Merkezden Güre tarafına deniz kenarından devam edin sol tarafta deniz kenarımda sarılı afişleriyle ''PatKamp'ı'' görünce durun. Bayramlarda ve tatil zamanlarının en yoğun dönemlerinde arabanıza belki zor yer bulursunuz ama hiç bulamazsınız demiyorum:) Azıcık ileriye parkedersiniz. Bir de Akçay çarşıdan dolmuşlar gidiyor, Patkamp'ın hemen önünde inebilirsiniz.
İşletme sahibi Çağatay'ın da güleryüzlü olması ile hemen ağaçların altında güzel bir şezlonga yerleşiverin.
Patkamp'ta en sevdiğim şeylerden biri de müzikleri, özellikle saat 16.00 civarlarında sakin latin ezgileri eşliğinde soğuk içeceğinizi alın ve şöyle denizi izlemeye koyulun.
Bu arada deniz çok soğuk diyenlere inanmayın, çünkü girince alışıyorsunuz:) İskeleden atlayabilir ya da basamaklardan o soğuk Ege sularına kavuşabilirsiniz.
Şöyle deniz soğuk olacak ki denize girdiğinizi anlayın. Çıkınca da duşlar var oraya gidebilirsiniz. Bir türk kahvesi de söyleyin sade sade.
Hava hafif hafif esiyorsa da  ağaçların altında olmanız sebebiyle çok güzel bir hava olacaktır. Büyük şemsiyeler altındaki rahat minderlere de uzanabilirsiniz ya da sarı şemsiyeler altındaki şezlonglarda da güneşlenebilirsiniz. Ayrıca instagram için de güzel kareler yakalayabilirsiniz:)
Akşam 18.00'e kadar kalıyoruz biz genelde Patkamp'ta..
Akşamüzeri genelde taze taze gelen midyelerden de yemek bir ritüel aslında Patkamp'ta.
Aşağıda bugün çektiğim birkaç fotoğrafı sizinle paylaşıyorum belki gitmeniz için bir sebep olur. Herkese iyi tatiller.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder