tatilhali

tatilhali
cunda

2 Eylül 2017 Cumartesi

gitmiyorum

Sahil kenarında uzanıp çay içmek gibisi var mı acaba?
Aa olabilir sade türk kahvesi içmek de olabilir aslında. Tamam kahveyi seviyorum
ama bazen yerine getirmem gereken bir görev gibi hissediyorum. O kahve içilecek:)
Örneğin bu akşam bir kahve içme hakkım var gündüz patkampta içtim o yüzden.
Sayılı içerim kahveyi de ben. Kalp atışlarımı düzensizleştiriyor efenim. Ben saymasam
eşim sorar akşam "kaç kahve içtin bugün?" diye:)
Az sonra evde balkon keyfi yapmaya geçeriz sahilden. Akşam da belki biraz yürüyüş...
Dönmüyoruz sana İstanbul.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder