Sahil kenarında uzanıp çay içmek gibisi var mı acaba?
Aa olabilir sade türk kahvesi içmek de olabilir aslında. Tamam kahveyi seviyorum
ama bazen yerine getirmem gereken bir görev gibi hissediyorum. O kahve içilecek:)
Örneğin bu akşam bir kahve içme hakkım var gündüz patkampta içtim o yüzden.
Sayılı içerim kahveyi de ben. Kalp atışlarımı düzensizleştiriyor efenim. Ben saymasam
eşim sorar akşam "kaç kahve içtin bugün?" diye:)
Az sonra evde balkon keyfi yapmaya geçeriz sahilden. Akşam da belki biraz yürüyüş...
Dönmüyoruz sana İstanbul.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder