tatilhali

tatilhali
cunda

18 Kasım 2017 Cumartesi

motivasyon

Günaydın ya da tünaydın;
2 sene önce evlenirken o koşturmaca içerisinde fotoğraf çekimi yaptıramamıştık daha doğrusu kendimizde o gücü bulamamıştık. 2 senedir de her yaz yaptırmaya niyetleniyorum ama kaynatıyorum.
Bu yaz da geçti, belki de ani bir kilo veririm ve gelinlikte daha rahat ederim ve ani bir sonbahar çekimi yaparız.
Aslında en sevdiğim renklerden olan turuncu, sonbaharın rengi olması itibari ile fotoğraf çekimini hakediyor.
Buraya yazmak istedim ki kendime motivasyon olsun ve gaza geleyim. Belki işe yarar.
Zaten eşim fotoğraf çektirmeyi hiç sevmez ben de vazgeçersem o iş uzar da uzar:)
Tatile 3 kala benden sevgiler saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder