Günaydın Tünaydın ya da selamlar
Kışa doğru mu desem ya da kış mı oldu ben hala kabul etmek istemesemde.
Daha bir son denize girerim dur bir haftasonu daha Akçay'a gideriz derken birden geldi kış.
Seneye artık ne kaldı ki yaza diye düşünüp, yaz fotoğraflarına bakma vaktidir.
Küçük bir tatilimiz var önümüzde 4 günlük. Bunun tadını çıkarıp bol fotoğraf çekmeli bol gülmeli bir tatil hayal ediyoruz.
Ayın sonunda umarım tatil ile ilgili anı yazıyor olurum. Fotoğraf da eklerim belki.
Bir de bu havada lahana tarzı giyim önemli; kat kat gerektiğinde çıkarılabilinir, gerektiğinde üzerine eklenebilinir tarzda katlı giyim tarzını benimsemek mühimdir.
Turuncu renkten uzak kalmayın, maviyi de araya sıkıştırın ki nefes alın deniz niyetine:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder