tatilhali

tatilhali
cunda

3 Eylül 2014 Çarşamba

havadan biraz da sudan

Merhabalaar

Canım yazmak istedi ama konu belli değil (sanki hep belliymiş gibi). 
Renklerin uyumu önemli midir acaba? Ben eskiden beri gözüme hangisi güzel gelirse öyle uydururum renkleri.İşin bilimsel yanına dalmam. Kahverengi ve siyah yanyana güzel olabilir mesela. Çoğu kişi olmaz der kestirir. Bazı arkadaşlarım da normalde olmaz ama Duygu yapınca olmuş derler. Bilemiyorum. Benim öyle bir durumum var kendime uydururum renkleri. Klasik standart olmamalı herşey. Bazen de siyah bir elbise kadar güzeli olamaz o ayrı. Ruh haline göre herhalde şekilleniyor o anki uyum.
Çiçekler de aynı. Çoğu yanyana olur aslında bir vazoda, standardı yakalayıp uyumlu çiçekleri yanyana görmektense birbirine meydan okuyan, birbirine bağıran çiçekleri görmek mutlu eder beni. Tabiki bir demet papatyanın da yeri ayrıdır hani. Orkidenin asaletini de değişmem hiç bir şeye.
Biraz spor bir pantolonun üzerine hafif klasik bluz nasıl güzel oluyorsa bir şortun üzerine giyilen ipek beyaz bluz da güzel olur. Test ettim onayı aldım çevreden; işe öyle geldim bile. Korkmadann uydurmak gerek etrafa çok kulak asmadan. Hayatta da böyle, o ne der bu ne der aman uyumsuz olmayalım... Halbuki uyumsuzluğun da bir uyumu var hep savunduğum gibi. Aynı aile içinde bile birbirine benzemeyen bir çok birey olabiliyor ama nasıl bir uyum içine giriyorlar yeri gelince! Yeterki niyetler iyi, gönüller bir olsun diyorum bir teyze edasıyla...
İyi çalışmalar; iyi hafta ortaları, yaklaşan haftasonuna hem de yoğun bir haftasonuna da merhaba şimdiden!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder