Aşık olmak güzel şey, hem de karşılıklıysa; bazı şarkılar alır içine sizi; size sizi anlatır, aşkınızı anlatır, nişan töreninizi hatırlatır, işte benim için de bu şarkı öyle:pervane:)
Beraber yaptığınız saçma şeyler gözünüzün önüne gelir gülümsetir her yer balon olur, kimse görmez o ayrı. Sizin için pembe beyaz mavi turuncu fuşya balonlar uçuşur etrafta. Şemsiyeler eşliğinde danseder herkes eski ayşecik filmlerindeki gibi. Olduğunuz yer ''Gümüşlük'' oluverir.Altı ay sonra oraya tekrar gitmenin heyecanı sarar.
Güneş altında çok yandıktan sonra denize atılan ilk adım vardır ya titrersiniz; ya da çok susayınca içtiğiniz o ilk yudum. İşte onlar gibi olsun hayatınız, aşkınız umarım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder