tatilhali

tatilhali
cunda

1 Ekim 2014 Çarşamba

Hellooo

Küçük şeylerden mutlu  olmak en temizi en tatlısıdır. Ben; bir çizimden bir not defterinden, renkli kalemlerden, bir buket çiçekten, bir kurabiyeden, beğendiğim çantanın unutulmayıp bana sevgili tarafından alınışından... vb gibi şeylerden acayip mutlu olurum. Darısı başınıza:) Hayat böyle daha kolay gerçekten.
Küçük şeylerden bu kadar mutlu olmuşken kücücük şeylerden de canı sıkılabiliyor insanın. O zaman da tam tersini düşünmek lazım galiba. Çiçek bakın mesela. Ona yeni saksılar alın, sulayın, konuşun, yapraklarını silin , çiçek açarsa sevinin...
Soğuk baharın ortasında giyin topuklu ayakkabıları yürüyün özgüvenle sanki üşümüyormuşçasına,saçlarınıza fön çektirin ya da dalgalandırın dağıtın şöyle havalı havalı o da olur.
İlkbaharlık elbise altına giyin koton çorabınızı biraz bahara dönün az da olsa.
Yapın işte birşeyler. Oyalayın beyninizi yeter. Boş kalmasın; yoksa can sıkıntısı başlıyor ki o fena. Girmeyin hiç o tarafa. Gidin eve akşam güzel bir sofra hazırlayın sadece makarna da olabilir. Ama sunumu özenle yapın. Mutlu olun makarnanızı güzel tabaklarda yerken dizinizi izleyin. Üşürseniz alın battaniyenizi, filmdeymiş gibi hissedin kendinizi...
Ya da klavyenin başına geçin yazın içinizden geçeni. Açın bunu da:ada sahilleri 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder