Nescafeniz masada, sabah işleri aradan çıkmış, bir mola vakti gelmiş, fonda da kings of convenience çalıyor. Şu an için huzur bu oluyor bence.
Kings of convenience'ı pek severim. Benim için yeri de ayrıdır. Sene 2009 demektir benim için kings of convenience. Loş ışıkta dinlenen, Çapa'da kalınan evdir. "Uğur'dur."
O kelebekli kızın olduğu kliptir. Çok yoğun çizim ve resim yaptığım yıldır. Huzurdur. Solistin kocaman gözlükleridir. Danstır.
Hiç değişmeyecek olan zevktir. Bir dinleyin derim:kings of convenience
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder