tatilhali

tatilhali
cunda

22 Ocak 2014 Çarşamba

bonibon

   Klasikler iyidir her zaman geçerliliği vardır. Şaşırtmaz ama heyecanlandırır. Doğum günlerini de çok severim, bayılırım.Her yaşta kutlansın isterim. Her yer balon pasta şeker hediye olsun oh mis. Hiç şikayet etmem doğrusu ilgi üzerine ilgi olsun mis gibi:)
   Seneler sonra ailecek kocaman bir masada yenen doğum günü yemekleri olsun herkesin inşallah. 
   Doğum günleri insanı yeniler,mutlu eder, heyecanlandırır. O kişiyi özel hissettirir. O kişiye ait bir gündür. Öyle evlilik yıl dönümü, sevgililer günü gibi değildir. Sana özeldir. Mis gibi bir gündür kısacası. Misler gibi giyinilir, misler gibi gezilir, misler gibi yenilir içilir. Mis olunur.
   Mis kokulu mis gibi rengarenk doğum günleri herkese, bana da tabiii:)Sevdiklerimizle beraber olduğumuz kocaman pastalarda mumlar üflediğimiz sevdiklerimize sarılabildiğimiz niceee mutlu doğum günlerine:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder