Börek yeni fırından çıkınca dumanı üzerindeyken hemen yemek istiyorum ama biliyorum ki o zaman tadını anlayamayacağım o zaman ''Dur'' diyorum. Biraz soğusun tadına öyle varırsın. Aslında çoğu güzel şeye de hemen atlamamak gerek aynı börek olayındaki gibi sıcağı sıcağına anlamayacağımı bildiğim halde bazı olaylara balıklama dalmamalıyım. Börek nasıl sıcakken ağzımı yakıyorsa bazı olaylar hakkında da biraz düşünüp hareket etmeliyim. Kendi kendime ders verdim yine. Belki de mantığımı her zaman daha ön planda tuttuğumu düşündüğümden. Belki de yanılıyorumdur. Aslında çok duygusalım ama karışık biraz. Olsun börekler bitmesin yenileri fırınlara verilsin. Hatta ıspanaklı böreğin içine antep fıstığı konsun. Olmaz mı ki? İki güzel şey yan yana gelince bozulur muki? Deneyelim görelim.
yenileriyle karşınızdayım:)
YanıtlaSil