Spor programı açık televizyonda, çok mu seviyorum hayır, az mı seviyorum , o da değil ama sevdiğim kişi uyurken kendini rahat hissediyor diye açık bu kanal.Turuncu da öyle çok seviyorum tonlarını ama bazen üzerime yapışan turuncu renginden bıkıyorum sanki.Turuncu giymiyorum ama bana sevinç ve neşe veren bi renk galiba asıl turuncuyu değil tonlarını seviyorum yani hani bi insanı genel olarak sevmezsiniz de tek tek huylarını düşününce seversiniz ya, o insanın tonlarını seversiniz böyle bişi...Kek yapabilirim gecenin bi yarısı ,beni mutlu eder keşke sabah bir yerlere yetişme derdi olmadan insanlar istediği saatlerde kek yapabilseler:) Uyusam mı geç oldu konu da dağıldı ya da hiç toplanmadı.
İyi uykular...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder