Ne güzel şey eski arkadaşlar. Muhabbetler, sohbetler, edilen dedikodular, beraber yaşananları tekrar anmak, en eski arkadaşları beraber aramak, mesaj yollamak, gelicek olan mesajı beklemek ...
Nutella yemenin verdiği zevkle izlenen bir televizyon programı; hani bi kat sürersin o nutellayı ekmeğe ama az gelir bi kat daha sürersin işte o ekmekten alınan ilk ısırık kadar değerlidir eski arkadaşlar.
İyi uykular ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder