tatilhali

tatilhali
cunda

14 Ocak 2014 Salı

Kapı çalınır; o en sevilen kokular bir aradadır, hem de en sevilen kişiler aracılığıyla.Dilim dilim dilimlenmiş kek ve kahve ;ya da daha çok ıhlamur ...
Ders çalışırken en sevdiğim sahneler bunlardı hatırlıyorum, ders çalışmayı bırakır yemeğe dalardım masa başında.Çok mu geride kaldı o günler. Hayır! Hala aynı ama ders çalışma yerini anneyle beraber yapılan dedikodular, gülüşmeler aldı. Çok memnunum ve şanslıyım.Dikkat ediyorum aynı huy bana da geçti misafirim gelsin hemen çay, kahve, kek yaparım. Kek olmadı diyelim illaki bişiler bulurum yerine. Misafiri severim pek çok hem de bi okadar da yemek yapmayı. Bir minnacık kafem olur mu acaba ilerde? Sorular kemirmeye başladı yine kafamı belli ki saat ilerledi:)
İyi uykular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder