tatilhali

tatilhali
cunda

17 Ocak 2014 Cuma

vazgeçilmez

   Annemin yaptığı ıspanaklı börek hakkında yazmasam gerçekten haksızlık olurdu.Hani çoğu kişi için çekirdek yemek durdurulamazdır benim için de ıspanaklı börek yemek aynısı. Az önce gittim mutfaktan aldım yine yedim daha da yiyesim var durdurmak zor oluyor gerçekten bir de aynısını antep fıstığında yaşıyorum.
   Börek yeni fırından çıkınca  dumanı üzerindeyken hemen yemek istiyorum ama biliyorum ki o zaman tadını anlayamayacağım o zaman ''Dur'' diyorum. Biraz soğusun tadına öyle varırsın. Aslında çoğu güzel şeye de hemen atlamamak gerek aynı börek olayındaki gibi sıcağı sıcağına anlamayacağımı bildiğim halde bazı olaylara balıklama dalmamalıyım. Börek nasıl sıcakken ağzımı yakıyorsa bazı olaylar hakkında da biraz düşünüp hareket etmeliyim. Kendi kendime ders verdim yine. Belki de mantığımı her zaman daha ön planda tuttuğumu düşündüğümden. Belki de yanılıyorumdur. Aslında çok duygusalım ama karışık biraz. Olsun börekler bitmesin yenileri fırınlara verilsin. Hatta ıspanaklı böreğin içine antep fıstığı konsun. Olmaz mı ki? İki güzel şey yan yana gelince bozulur muki? Deneyelim görelim.

1 yorum: